[O1] Tulejki podwyższające.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • grisza85
    Drive
    • 2005
    • 84

    [O1] Tulejki podwyższające.

    Jak na spocie rozmawialiśmy to taki systematyczny spot co tydzien, dwa tygodnie w Suwałkach. Mi też pasuje Niedziela najbliższa. Może naprzeciw Ratusza? Godzine jak chcecie ale mam nadzieje ze wieczorkiem.
  • henio
    Rider
    S_OCP Member
    • 2005
    • 631

    #2
    [O1] Tulejki podwyższające.

    Na dniach przydą mi tuleji z ASO.Zanim weznę się do roboty dobrze by było wiedzieć w które miejsce dokładnie je zamontować.Bo po przeczytaniu kilku postów to już sam nie wiem jak to ma być.Wiem że przyda się zciągacz sprężyn i klika innych narzędzi standartowych , ale czy coś jeszcze?

    Komentarz

    • Samiec
      RS
      S_OCP Member
      • 2004
      • 4287
      • Octavia I (1U2)
      • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
      • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

      #3
      Tu masz fotkie(dzieki Maicroft) gdzie powinna byc wlozona tulejka(nr28) :

      Jak juz wymontujesz kolumne to glownie beda ci potrzebne sciski do sprezyn.
      Najlepiej jest tez odkrecac i skrecac nakretkie kluczem pneumatycznym, nie trzeba w tedy uzywac imbusa :wink:
      TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
      SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

      Komentarz

      • henio
        Rider
        S_OCP Member
        • 2005
        • 631

        #4
        Wielkie dzięki, napewno będzie mi Twoje info pomocne.Zasłużona pomoc :wink:

        Komentarz

        • DGW
          RS
          S_OCP Member
          • 2006
          • 2330

          #5
          Zamieszczone przez Samiec
          Najlepiej jest tez odkrecac i skrecac nakretkie kluczem pneumatycznym, nie trzeba w tedy uzywac imbusa :wink:
          hehe ale nie wszystkie, koni sport po takim dokręceniu nadają się albo do wyrzucenia albo do jazdy z jednym ustawieniem :diabelski_usmiech
          NFPNorth-West
          2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
          WARSZTAT www.dsize.pl
          ->
          CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
          spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

          Komentarz

          • Samiec
            RS
            S_OCP Member
            • 2004
            • 4287
            • Octavia I (1U2)
            • ASV 1.9 TDI VP 110 KM
            • CFHC 2.0 TDI CR 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez dobrygrzeswawa
            hehe ale nie wszystkie, koni sport po takim dokręceniu nadają się albo do wyrzucenia albo do jazdy z jednym ustawieniem :diabelski_usmiech
            No ale tutaj byla mowa o serii
            Nie mialem stycznosci z lepszymi amorami :P
            TDI+ ASV 271KM&488Nm by Tune-Up
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O1
            SPRZEDAM UŻYW. CZĘŚCI DO O2

            Komentarz

            • henio
              Rider
              S_OCP Member
              • 2005
              • 631

              #7
              Kur..... mać , co jest .Zamówiłem te tulejki i po wymontowaniu i po zamontowaniu, zaczynam przykręcać ten amortyzator od góry no i właśnie , jak mam zacząć przykręcać ten gwint jak widać go w sumie 1 mm a może nawe nie.Wychodzi że to że za mało wystaje ten gwint, żeby chociarz z pól cm wystawał to bym go złapał a tak h... .Jak wy to poskręcaliście , proszę o jak najszybszą porade bo auto rozebrane i cholera wie co robić. :cry:

              Komentarz

              • Maicroft
                Moderator
                S_OCP MemberModeratorr
                • 2004
                • 25757
                • Audi

                #8
                henio, Ta tulejka musi najsc na rure z amora i gwint zostaje. Sprezyne masz wystarczajaco scisnieta i amortyztor wyciagniety?
                Spritmonitor.de

                Komentarz

                • henio
                  Rider
                  S_OCP Member
                  • 2005
                  • 631

                  #9
                  Kurcze czeski błąd, żle złozyłem kolumnę tzn tulejkę wsadziłem między łorzysko a poduchę(o dziwo wszystko ładnie pasowało) a nie między talerzyk a łorzysko.Teraz wszystko jest ok, gwint wystaje tyle co i wtedy.Dziwne że jest taka odchyłka skoro i w taki sposób pasuje i w drugi też.Dzięki Maicroft .

                  Komentarz

                  • Maicroft
                    Moderator
                    S_OCP MemberModeratorr
                    • 2004
                    • 25757
                    • Audi

                    #10
                    Tez nad tym sie zastanawialem, gdzie to tam mozna wsadzic. Ale tulejka ladnie pasuje i jest podtoczone z jednej i drugiej strony :szeroki_usmiech
                    Spritmonitor.de

                    Komentarz

                    • Fery
                      Ambiente
                      • 2006
                      • 236

                      #11
                      Czy ktoś mógłby podać dokładne wymiary tulejki podwyzszającej :?: :?:

                      Mam tokarnię i trochę złomu więc dorobiłbym sobie.

                      Komentarz

                      • daro64
                        Drive
                        • 2007
                        • 75

                        #12
                        wysokość 21mm,
                        średnica 40mm zewnętrzna,
                        dziura w środku 22mm

                        Komentarz

                        • Fery
                          Ambiente
                          • 2006
                          • 236

                          #13
                          Dzięki,

                          [ Dodano: Pon 08 Gru, 08 01:17 ]
                          Mam jeszcze jedo pytanie,

                          Czy po założeniu tulejek czuć że zawieszenie jest twardsze :?: :|
                          w końcu trzeba zcisnąć sprężynę i zmniejsza też się skok amortyzatora :|

                          Komentarz

                          • DGW
                            RS
                            S_OCP Member
                            • 2006
                            • 2330

                            #14
                            Zamieszczone przez Fery
                            w końcu trzeba zcisnąć sprężynę i zmniejsza też się skok amortyzatora :|
                            nic takiego co piszesz nie ma miejsca. podwyższa się punkt mocowania amortyzatora a całość się obniża dlatego auto idzie do góry. może trochę zakręciłem ale prostymi słowami pisząc to tak jakbyś opuścił kielich a długość McPersona zostawił taką samą
                            NFPNorth-West
                            2.0TDI-ET=12.660s,>367KM/567Nm
                            WARSZTAT www.dsize.pl
                            ->
                            CENNIK warsztat 01.01.11 <-plik do pobrania tel. 790226060
                            spieszmy się kochać ludzi... 30.05.09 J.W. [i]

                            Komentarz

                            Pracuję...